علی مطهری
نوشته شده توسط : حسین جون

 

بسم الله الرحمن الرحیم

علی مطهری(فریمانی) در جلسه مناظره دانشگاه الزهرا گفت:

مقام عدالت بالاتر از ولایت است،ولایت فقیه یعنی استبداد! و ولی فقیه یعنی مستبد !، منتها ولی فقیه ما مستبد عادل است!

http://haraznews.com/wp-content/uploads/2011/11/129468297773878408.jpg

مقدمه :

نکته اول:

قصد جواب دادن به این سخنان پوچ مطهری را ندارم اما به طور مختصر این جمله امام خمینی ره را به ایشان گوشزد می نمایم:

(( اين حرف‌هايي كه مي‌زدند كه خير اگر چنانچه ولايت فقيه درست بشود ديكتاتوري مي‌شود اين‌ها از باب اين است كه ولايت فقيه را نمي‌فهمند که چيست؟«می گویند» ولايت فقيه نبايد بشود براي اين‌كه بايد حكومت ملّت باشد. اين‌ها ولايت‌فقيه را اطلاع بر آن ندارند مسائل اين حرف‌ها نيست ولايت فقيه مي‌خواهد جلوي ديكتاتوري را بگيرد نه اين‌كه مي‌خواهد ديكتاتوري كند. اين‌ها از اين مي‌ترسند كه مبادا جلو گرفته بشود، جلوي دزدي‌ها را مي‌خواهد بگيرد.))

صحيفه امام، ج10، ص353

نکته دوم:

برخی از خواص ولایتمدار دچار تحلیل اشتباه شده اند و اینکه رییس جمهور ولایی و مکتبی از " عدالت " سخن می راند را دلیل بر ضدیت با ولایت دانسته اند در حالی که عدالتمداری و ولایتمداری رییس جمهوربر کسی پوشیده نیست و عدم شناخت دشمن واقعی ،کار را به جایی می رساند که علی مطهری که نه از ولایت فقیه چیزی می فهمد و نه از عدالتمداری ؛ به صراحت ولایت فقیه را دیکتاتوری می داند.

دشمنی علی مطهری با سردار عدالت بر کسی پوشیده نیست و او این بار دشمنی اش با ولایت را هم عیان کرد تا ثابت کند که دشمنان ولایت همان دشمنان عدالتند.

برخی از خواص بهتر است از بازی با کلمات دست برداشته و تقابل بین رییس جمهور با ولی فقیه را دامن نزنند تا راه برای افراد مغرض و بی بصیرتی چون علی مطهری ها هموار نگردد.

نکته سوم :

دقت کنید این جمله علی فریمانی که " ولی فقیه ما مستبد عادل است " و خصوصا لفظ " عادل " به علت ترس از بازخوردهای احتمالی صحبتهایش می باشد و اگر انشاءالله با بصیرت ملت بزرگ ایران او رای نیاورد ، خواهیم دید که او موجودیت نظام و شخص رهبری را با شدت و وقاحت تمام زیر سوال خواهد برد و ادعای تقلب این بار از زبان امثال مطهری ها شنیده خواهد شد!

و اما بعد.....

آن روزها که گروهی از وبلاگ نویسان فریاد می زدند تا به ندای این عمار رهبری لبیک گویند ،و تاکید می کردند که جریان انحرافی نقشه بت بزرگ برای اختلاف بین نیروهای خودی است و هدف اصلی و سیبل واقعی نه رییس جمهور بلکه بعد از رییس جمهور شخص حضرت آقاست ؛ برخی خواص شاخص با برپایی جلسات و میتینگ های آنچنانی و صحبت کردن علیه رییس جمهور ولایی ، به زعم خودشان فتنه بزرگتر از فتنه 88 را کشف کرده بودند و حتی وقیحانه برخی ها ، با صراحت احمدی نژاد را بدتر از بنی صدر می نامیدند!!

http://www.sokhaneashena.ir/files/fa/news/1390/2/7/975_783.jpg

امام خامنه ای در طول یکسال هجمه شدید رسانه ای بر علیه دولت ، بارها تاکید کردند که فتنه 88 فراموش نشود ؛ جای مسائل فرعی و اصلی جابه جا نشود ؛ زوایای فتنه 88 بررسی گردد؛ اختلاف نظر در داخل کشور(همان جریانی که برخی خواص آن را جریان انحرافی می نامندش!) را تبدیل به بحران نکنید ؛ تقوا را رعایت کنید ؛ وحدت مهم ترین شاخص حکومت ماست و ...

امام امت در دیدار با جامعه مدرسین به صراحت از رییس جمهور دفاع میکند ؛ بعد از یک هفته دورکاری رییس جمهور(که برخی خواص همان را بهانه کرده اند و اولا این دورکاری یک هفته ای را به دروغ 11روز معرفی کرده اند و ثانیا برخلاف منویات صریح رهبری انقلاب قصد دارند القا کنند که این دورکاری به جهت اختلاف با رهبری بوده است! و ثالثا این دورکاری را قهر و خانه نشینی جا انداخته اند) اما امام خامنه ای در همان ایام با صراحت اعلام میدارند که : این مطلب که رییس جمهور در مقابل رهبری ایستاده است و حرف رهبری را گوش نداده است، حرف پوچ و بی اساسی است که از سوی رسانه های مغرض خارجی مورد استقبال قرار گرفته بود و ...

خواص شاخص عموما در مقابل نظرات صریح رهبری اجتهاد کرده و بی توجه به این سخنان حضرت آقا ، دائما بر طبل اختلاف می کوبند....

امام امت خون دل میخورند اما استخوان در گلو و خار در چشم را صبورانه تحمل می کنند.

برخی خواص و نهادها با برپایی جلسات بصیرت افزایی!مدام مشایی را فتنه آینده میداند و این در حالی است که در مورد خطر جریان به ظاهر انحرافی حتی یک بیان از حضرت آقا وجود ندارد!

در جلسات تبیین فتنه (به زعم خودشان ) می نوشتند : بررسی فتنه 88 و فتنه جریان انحرافی!!

به وضوح روی حرف ولی امرشان پا گذاشته و فرعی و اصلی را یکی کردند!

امام خامنه ای همچنان از فتنه 88 میگوید اما خواص به دنبال بازی با کلمات و بیداری اسلامی یا انسانی و تقابل بین رییس جمهور ولایی و رهبری هستند!!

کار به جایی می رسد که عکس رییس دفتر رییس جمهور را در بنرهایشان کنار عکس موسوی و کروبی در سطح برخی شهرها می چسبانند!!

حجه الاسلام ط...رییس قرارگاه عمار در مصاحبه با روزنامه دوم خردادی 19 دی قم می گوید : فتنه 88 کار نامرئی جریان انحرافی بود!

حجه الاسلام ذ...که از قضا امسال هم کاندیدای مجلس هست ، مشایی و احمدی نژاد را لاله و لادن می نامد..

رییس جمهور ولایی ، بنی صدر ثانی خوانده می شود....

برخلاف نظرات صریح رهبری فرعیات دقیقا تبدیل به اصول شده اند!

ظاهرا برنامه مدون و دقیق هاشمی رفسنجانی به خوبی جواب می دهد و همه حامیان دولت به علت جو شدید رسانه ای که از سوی خواص وارد شده است به علت جریان انحرافی!!رد صلاحیت می شوند اما 99 درصد اصلاح طلبان(بخوانید فتنه گران) تایید صلاحیت میشوند که حتی تشکر رییس ستاد اصلاح طلبان(حجه الاسلام زارع فومنی که در ایام فتنه نیز بازداشت شده بود!) را در پی دارد!

http://naghshejahan.org/wp-content/uploads/2011/09/rafsanjani1.jpg

کار به حدی سخت شده است که امام خامنه ای در نمازجمعه برای اولین بار(دقت کنید برای اولین بار) از احتمال اشتباه شورای نگهبان در رد صلاحیت ها سخن می گوید.

وقتی حامیان واقعی انقلاب و رهبری به علت جریان انحرافی ، رد صلاحیت می شوند(برای مثال حجه الاسلام شریف زاده که 30 سال است نظریه ولایت فقیه را تدریس میکند و در دولت نهم و دهم در نهاد ریاست جمهوری نظریه پرداز است به علت عدم التزام به ولایت فقیه رد صلاحیت میشود!) و ساکتین فتنه 88 و حتی حایمان فتنه ، تایید صلاحیت می شوند کار به جایی می رسد که پسر ناخلف شهید مطهری، رهبری را دیکتاتوری میداند و بسیجی هایی که به وقف دانشگاه آزاد با تحصن در مقابل مجلس اعتراض کردند ؛ از سوی این عنصر مفلوک ؛ ساندیس خور و اراذل و اوباش نامیده می شوند.

نکته اول: دقت کنید این مواضع علی فریمانی بعد از تایید صلاحیتش توسط شورای نگهبان و وقتی است که به قول معروف خرش از پل گذشته است و کاری از دست هیچکس ساخته نیست و اگر رای بیاورد به علت مصونیت پارلمانی که دارد ، میتواند هر روز از تریبون مجلس این سخنان وقیحانه را تکرار کند.

نکته دوم: علی فریمانی ابتدا رد صلاحیت شده بود اما با فشار برخی ها!!تایید صلاحیت شد.


 

نکته سوم : توجه کنید که علی فریمانی با شعار حمایت از دولت در سال86 به مجلس راه پیدا کرد ؛ بنابراین باید دقت کرد و با بصیرت عمل نمود و نباید فریب شعارهای ظاهری را خورد!

پیام اصلی :

علی مطهری ، از دشمنان اصلی و سرسخت دکتر احمدی نژاد است که طرح سوال از رییس جمهو را مطرح کرده و با لابی و فشار ،75 نماینده این طرح را امضا کردند و حتی مطهری وقیحانه اعلام میکند که بعد از طرح سوال از رییس جمهور؛ استیضاح را در دستور کار قرار خواهند داد!

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/29-10-1390/IMAGE634626411585044425.jpg

امروز با این مواضع مطهری معلوم می شود که برنامه" بت بزرگ" جواب داده و هدف او این بار ، شخص رهبری است.

امروز صریحا مشخص شده است که دشمنان رییس جمهور چه تفکراتی در مورد ولایت مطلقه فقیه دارند.

 

در این پیچ تاریخی و حساس این آخرین تیرهای در ترکش جبهه استکبار و " بت بزرگ " است که امید است مردم با بصیرت و ولایی ایران، این مهره هاشمی را طرد کرده و با رای به ولایتمداران با بصیرت و نه ولایتمداران شعاری!راه را برای نفوذ استکبار و پادوهای داخلی اش کاملا مسدود نمایند.

انشاءالله

تذکر: برخی اعضای جبهه پایداری در برخی مواضعشان دقت کنند و بیش از این در پازل دشمن بازی نکنند.(دقت کنید " برخی اعضای جبهه پایداری و نه همه آنها ")

برای مثال حجه الاسلام م.ن دیروز نیز اعلام کرده که مشایی ادامه خاتمی است!!

باید از او و امثال او پرسید که مطهری و مواضعش بیشتر شبیه خاتمی است یا مشایی؟

و یا حجه الاسلام ق.ر نیز هفته گذشته نظریه پرداز دولت را ریچارد روتر یهودی ، دانسته بود!

دوستان توجه کنند به کسانی باید رای داد که دوست و دشمن را شناخته اند و فرعیات را تبدیل به اصول نکرده باشند!

دوستان توجه کنند لزوما لازم نیست همه کاندیدادهای یک جبهه خاص را اصلح دانست ، بلکه با دقت در مواضع افراد به طور مثال ممکن است 50،60 و یا 75 درصد از یک جبهه و مابقی از جبهه دیگر را در لیست ها به عنوان اصلح انتخاب کرد.

صرفا بی ربط:

1-روزنامه بامداد به علت انتشار نامه جمعی از طلاب در اعتراض به جامعه مدرسین به جهت انتخاب لاریجانی ؛ توقیف شد!

2-ذاکری دبیر سیاسی نشریه 9دی به علت انتقاد از لاریجانی بازداشت شد!

3-عماد افروغ ها و علایی ها و مطهری ها بدون هیچ منعی به راحتی به نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اهانت میکنند اما از سوی هیچ نهادی منع نمی شوند!


 

مرتبط:

1-جابه جا کردن اصل و فرع و پیش انداختن آدم های بی صلاحیت و منزوی کردن آدم های با صلاحیت تر مقدمه بر افتادن نظام هاست : امام علی علیه السلام

2 -ما که رفتیم مادر پیری دارم و یک زن و سه بچه قد و نیم قد از دار دنیا چیزی ندارم جز یک پیام : قیامت یقه تان را می گیرم اگر ولی فقیه را تنها بگذارید : از وصیت نامه شهید مجید محمدی

منبع:

حسین مهدیزاده نراقی

11 اسفند ماه 1390

و او با سپاهی از شهیدان برای خوار کردن منافقین خواهد آمد

و العاقبه للمتقین




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: علی مطهری , مستبد عادل , جنایات ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
سید مهدی رضوی در تاریخ : 1392/1/11/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
ولایتمدارجوان در تاریخ : 1392/1/11/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: